Szerző: Kori
A Windows 7 alapértelmezés szerint maximum csak a DirectX 11-et támogatja, így a játékosok a Windows 8 debütálása után abban reménykedtek, hogy a Microsoft nemcsak az új rendszerhez, hanem elődjéhez is elérhetővé teszi majd az legújabb DirectX-et, azonban ez eddig nem történt meg.

A DirectX 11.1-ben rengeteg, a játékosok számára továbbfejlesztett újdonság található, amelyek közül az egyik legnagyobb újdonság - a számtalan hibajavítás és a teljesítmény javítás mellett - a natív sztereoszkópikus 3D támogatás, amelyet többek között a Battlefield 3 is támogat. Szintén itt debütál a WARP névre elkeresztel rendszer is.
A sztereoszkópikus 3D támogatás, egyébként lehetővé teszi a játékosok számára a játékok teljes térhatású megjelenítését, és amely újdonság már teljes egészében helyet kap a DirectX 11.1-ben, mellyel jelentősen javulhat a vizuális élmény bármely játéknál, amelyek majd az NVIDIA/AMD új generációs grafikus kártyáit használják.
A WARP-ról elmondható, hogy ez egy nagy teljesítményű emulátor, amely kifejezetten a C++ AMP programokhoz készült, és amely támogatja a többmagos processzorokat, valamint az SSE2, SSE3 és SSE4.1 utasításkészleteket. A WARP segítségével a felhasználó DirectCompute 5.0-t támogató grafikus processzor nélkül is képes futtatni a C++ AMP programokat a számítógépén.
Sajnos azok, akik nem fognak frissíteni a Windows 8-ra, nem fogják élvezni a DirectX 11.1 (A WDDM 1.2-höz szorosan fog kötődni) nyújtotta újdonságokat, mivel úgy néz ki, hogy a Microsoft ezt kizárólag a Windows 8, a Windows RT és a Windows Server 2012-öt használóknak teszi elérhetővé.
Ezt egy Microsoft alkalmazott már meg is erősítette az MSDN fórumon:
"A DirectX 11.1 része a Windows 8-nak, mint ahogy a DirectX 11 része a Windows 7-nek. A DirectX 11-et még a Windows Vista-ra bocsátották ki... Azonban ezen a ponton nincs tervbe véve, hogy a DirectX 11.1 hozzáférhető lesz Windows 7-re a közeljövőben." Írja az alkalmazott.
Szóljatok hozzá a cikkhez és mondjátok el véleményeteket!

A DirectX 11.1-ben rengeteg, a játékosok számára továbbfejlesztett újdonság található, amelyek közül az egyik legnagyobb újdonság - a számtalan hibajavítás és a teljesítmény javítás mellett - a natív sztereoszkópikus 3D támogatás, amelyet többek között a Battlefield 3 is támogat. Szintén itt debütál a WARP névre elkeresztel rendszer is.
A sztereoszkópikus 3D támogatás, egyébként lehetővé teszi a játékosok számára a játékok teljes térhatású megjelenítését, és amely újdonság már teljes egészében helyet kap a DirectX 11.1-ben, mellyel jelentősen javulhat a vizuális élmény bármely játéknál, amelyek majd az NVIDIA/AMD új generációs grafikus kártyáit használják.
A WARP-ról elmondható, hogy ez egy nagy teljesítményű emulátor, amely kifejezetten a C++ AMP programokhoz készült, és amely támogatja a többmagos processzorokat, valamint az SSE2, SSE3 és SSE4.1 utasításkészleteket. A WARP segítségével a felhasználó DirectCompute 5.0-t támogató grafikus processzor nélkül is képes futtatni a C++ AMP programokat a számítógépén.
Sajnos azok, akik nem fognak frissíteni a Windows 8-ra, nem fogják élvezni a DirectX 11.1 (A WDDM 1.2-höz szorosan fog kötődni) nyújtotta újdonságokat, mivel úgy néz ki, hogy a Microsoft ezt kizárólag a Windows 8, a Windows RT és a Windows Server 2012-öt használóknak teszi elérhetővé.
Ezt egy Microsoft alkalmazott már meg is erősítette az MSDN fórumon:
"A DirectX 11.1 része a Windows 8-nak, mint ahogy a DirectX 11 része a Windows 7-nek. A DirectX 11-et még a Windows Vista-ra bocsátották ki... Azonban ezen a ponton nincs tervbe véve, hogy a DirectX 11.1 hozzáférhető lesz Windows 7-re a közeljövőben." Írja az alkalmazott.
Szóljatok hozzá a cikkhez és mondjátok el véleményeteket!