Hiba történt! Nem működik a JavaScript!
A böngésződben le van tiltva a JavaScript futtatása, vagy nem támogatja a JavaScript használatát. Az oldal megfelelő használatához kérjük engedélyezd a JavaScript futtatását böngésződben,
vagy frissítsd egy újabb verzióra, amely támogatja a JavaScript-et:
Firefox, Safari, Opera, Chrome, vagy az Microsoft Edge legújabb verziója.

Brave böngésző szinkronizálási probléma?

Sziasztok!
Újratelepítettem a napokban a Windows-t, a Brave böngésző adatait úgy szoktam menteni, hogy a Felhasználó/Appdata/Local/BraveSoftware mappa tartalmát elmentettem format C előtt és azt másoltam vissza ugyanarra a helyre. A felhasználói profilok meg is jelennek, látszólag működik is minden, viszont a szinkronizálás valamiért nem működik a profilokkal. Ez a hibaüzenet jön be:
A mentés előtt hibátlanul működött a szinkronizálás. Nem is értem mi lehet az a "biztonságos tárhely" amire hivatkozik. Most akkor elvileg buktam ezeket a fiókokat?

A jelenlegi oprendszer: Windows 11 Pro 64bit

A korábbi Windows 10 volt, már arra is gondoltam, hogy az is lehet a gond, hogy változott az oprendszer típusa?
#1
Nortek · 2 év
Szia
Ott van pirossal jelölve a segítség.
Azt nem nézted?
iili.io/HuZKbmQ.jpg
#2
Topy-ka · 2 év
Szia!

Nem lehet, hogy ez a biztonságos tár az OneDrive személyes tárhelye? Mert a W11 azt kezeli úgy, mint egy páncéltermet. (kétfaktoros hitelesítéssel)
#3
Nortek · 2 év
Minek találgatni, ott a hiba elhárítás útmutató.
#4
Salabakter86 · 2 év
Ha rákanntintok a piros hibaelhárítás szövegre egy angol nyelvű weboldal nyílik meg, de csak eléggé szabvány válaszokat ad sajnos. Ez az oldal nyílik meg: https://support.brave.com/hc/en-us/ar...1-Sync-FAQ
#5
Topy-ka · 2 év
Hát ott a megoldás, egyből az első sor!

i.imgur.com/rv1mZ4K.jpg
#6
szuper · 2 év
@Salabakter86
AngryFigyu!
Pont a legelső válasz nyújt segítséget a konkrét problémádra!!!
i.imgur.com/eLjRABy.png
#7
Nortek · 2 év
Jó hogy szóltam.
Hogy hárman is ugyan azt mondják?
#8
managerman77 · 2 év
Brave -t nem a megszokott módon lehet szinkronizálni, hanem itt kell létrehozni hozzá kódot és az új eszközön/telepítésen ugyanide bemásolni.
Kb 25 generált szóból áll.
Titkosított szerverükre ment és onan állít vissza.
i.imgur.com/MNZJAYm.png
#9
Salabakter86 · 2 év
Köszönöm a válaszokat!
Az a baj, hogy sajnos semmilyen változtatást nem enged ezekben a profilokban. Ha belépek a szinkronizálás menübe, akkor csak ezt a hibalehárítási segédletet kínálja fel. Azt sem engedi, hogy új jelszót hozzak létre. Ez kezd elég furcsa lenni. Lehetséges, hogy az ilyen módon való fájl másolgatás nem engedélyezett és korruptnak tekinti a profilokat?

Végül is a könyvjelzők, jelszavak, stb megmaradtak szerencsére, csak felhőbe nem enged szinkronizálni.
#10
managerman77 · 2 év
Könnyen lehet. Ráadásul a szinkronizáló kulcs is csak 1-2 napig érvényes...
#11
Gollah · 2 év
Az első pontban (ahogy írták is) ott van a konkrét válasz.

Idézet

Azoknak a Windows felhasználóknak, akik ezzel találkoznak

Sajnos erre nincs gyors megoldás a Windows rendszeren – ez általában csak akkor történik meg, ha módosítja a rendszer felhasználónevét/jelszó hitelesítő adatait. Általában csak az adatokat titkosító felhasználóval azonos bejelentkezési hitelesítő adatokkal rendelkező felhasználó tudja visszafejteni az adatokat. Ezenkívül a titkosítást és a visszafejtést általában ugyanazon a számítógépen kell elvégezni.
...

Hirdetés

Adatvédelmi irányelveink megváltoztak. Erről és a sütik használatáról itt olvashat
A hirdetés blokkolva lett. Kérjük amennyiben teheted, támogass minket legalább annyival, hogy oldalunkon feloldod a reklámszűrőt. Mindez neked nem kerül semmibe, az oldal fennmaradásában viszont sokat segíthet. Köszönjük szépen!